Otvoren treci regionalni marketing seminar
Danas je u Sarajevu potpredsjednik Olimpijskog komiteta BiH prof.dr Izet Rađo otvorio Treci regionalni marketing seminar koji će se u naredna dva dana održavati pod pokroviteljstvom Olimpijske solidarnosti i Televizijskog marketing servisa MOK-a. Na Seminaru učestvuju predstavnici 20 evropskih zemalja, direktori odjela za marketing nacionalnih olimpijskih komiteta.
Cilj Seminara je edukacija, razmjena ideja i iskustava unutar olimpijske porodice, a predavački tim čine najeminentniji stručnjaci iz oblasti marketinga sportskih organizacija iz Međunarodnog olimpijskog komiteta Elizabet Alaman, Shila Hernandez, kao i direktori marketinga velikih nacionalnih olimpijskih komiteta Frederik Kvinet (NOC Francuske), Kristofer Vek (NOC Njemačke), te ostalih zemalja regiona.
Seminar će svakako doprinjeti poboljšanju rada marketing sektora Olimpijskih komiteta, kao i sportke saveze u BiH.
Cilj Seminara je edukacija, razmjena ideja i iskustava unutar olimpijske porodice, a predavački tim čine najeminentniji stručnjaci iz oblasti marketinga sportskih organizacija iz Međunarodnog olimpijskog komiteta Elizabet Alaman, Shila Hernandez, kao i direktori marketinga velikih nacionalnih olimpijskih komiteta Frederik Kvinet (NOC Francuske), Kristofer Vek (NOC Njemačke), te ostalih zemalja regiona.
Seminar će svakako doprinjeti poboljšanju rada marketing sektora Olimpijskih komiteta, kao i sportke saveze u BiH.